Elifkrl bende philips avent kullanıyorum en ufak sesi algılıyor gayet memnunum ama elektrikler giderse çalışmıyor büyük sorun aslında birde kameralı alsaydım keşke dedigim çok oldu istersen imkanın da varsa bataryali ve kameralı bak derim tabi tercih senin