Arkadaşlar kısa kısa anlatılan oğlum ateşlendi doktora gittik boğazı kızarık ve kulağı kızarık dedi antibiyotik ve calpol verdi kullanıyoruz
atesliyken uykuda sıçriyor
Ama ateşi düştü uyanıkken ve ateşi yokken sicramaya basladi oyun oynarken birden sıçrıyor
Tekrar doktora gittik nörolojiye yönlendirdi nöroloji epilepsi nobet vs testler istedi henüz yaptırmadık felan busuuru şey söyledi
Korkutucu bizi
Bugün 4.gun gözlemliyoruz dengesiz yürüyor birden düşüyor çok kulağını kasıyor eli sürekli kulaginda azı dişleri çok sis bişey yemiyor az önce bişey yedirmeye çalışırken birden sıçradı grip gibi değil hapsurmuyor burnu gozu akmıyor acaba kulak enfeksiyonu böyle denge sorunları sıçramalar yaptırıyor başına gelenler anlayanlar yazarsanız sevinirim