Nurrr97 Oğlum 10 aylık kilosu biraz fazla, değerleri temiz fakat merak edıyorum büyüyüp yürüdükçe hopkana zıplamaya baslayınca o kılodan eser kalmadı şimdi diyen var mı? Zaten oldukça hareketli emeklemedır yürümedir baya gayretli. Var mı bebeği kılo veren
Birkullanici Nurrr97 ilk kızım 2 aylıkken 7 kiloydu sonrasını pek hatırlamıyorum o aylrda 8-9 kiloydu herhalde bir 18 aya kadar 11 kilo oldu en fazla .aslında bacakları böyle kat kattı küçükken büyüdükçe boyu uzadı kilosu pek artmadı. Şimdi 3 yaşında 15 kilo yok 14,5 falandır yani 3 yılda iki aylık kilosunun iki katına ancak çıktı
Deletedmom_41 Nurrr97 Kilolu bir bebekti özellikle 13.aydan sonra zayıflamaya başladı çünkü aşırı hareketleniyorlar
Askimizinmeyveleri Nurrr97 10 ayııkken 13 kiloymuş şimdi baktımda 😂 anne sütünü bırakınca birde yürümeye başlayınca pufffff uçtu gitti kilolar😂 şimdi4,5 yaşında uzun zamandır görmeyen birisine denk geldikmi çok şaşırıyorlar o kilolu bebişe ne olmuş diye Kilodan dolayı ilk 10. Ay dönebilmişti😂😂😂
RmznElf Nurrr97 kaç kg ki acaba. Aynı durum bizde de mevcut. Biz 6.5 aylığız kilo olarak 2 ay falan önden gidiyoruz. Sizin 6 7 aylıkken kilonuz kaçtı acaba. Mama mı kullanıyorsunuz ?
Nurrr97 Birkullanici inşallah benım bebeğim de verir, onun sağlıgı ıcın önemli bir konu. Ama şimdiden aşırı hareketli hiç durmak istemıyor kılosuna ragmen kıpır kıpır
Nurrr97 Askimizinmeyveleri yalnız olmadıgıma sevındım içim rahatladı 9 aylıkken dönmeye başladı benımkı de 😅 biraz daha fazla kılosu okadar. Üst 3 yaş alt 4 yaş rahat oluyor fitilli şeyler hariç pek rahat edemıyor ne reye kadar gıdecek bu beden sıkıntısı dıye dusunuyordum😅
Deletedmom_123 Beşinci aya kadar güzel kilo aldı 5. Aydan 8. Aya kadar 500 gram aldı çünkü dötü yer görmüyor emekliyor sıralıyor ordan oraya uçuyor
Askimizinmeyveleri Nurrr97 sorma o beden sıkıntısı bendede vardı kot giydiremzdim hevesim vardı şimdi küçük kızımda hevesimi alıyorum😂😂😂 büyük beden olunca kollar paçalar sıvanıyodu ayyy ayy sorma😂😂😂
Nurrr97 RmznElf 3 4 yaş gidiyor suan 10 aylık :) başlarda 2 ay kullandık sonrası hep meme. Uyurken de meme agzında uyuyor maalesef ve muhtemelen o yüzden kılo alıyor. Ben endişe etmıyorum çünkü aşırı hareketli anlatamam o kıloyla bukadar hareketli ise yürüyünce bir gıdım kalır gibi 😅 sağlıgında bir sıkıntı yoksa doktor domtor gezmemeni tavsiye ederim
Ravzaybuke Nurrr97 kızım 4 ay 17 günlük ve hiç durmuyor oturmak bile istemiyo örümceğe bindiriyoruz mecburen ne yatıyo ne oturuyo koşmak istiyo resmen 7 kilo boyu 65cm şu an ala ala yarım kilo almış 1 ayda ek gıdaya başladık bakalım