Kızlar merhaba. Oğlum 51 günlük . Gündüzleri çok iyi geceleride öyle maşallah sabaha kadar uyuyor. Ama akşam 6-12 arası hiç durmadan ağlıyor sesi kısılana kadar artık nefes alamıyor. Sallama , emzik , masaj, duş, ayakta gezme, ayakta zıplama neler yapıyorum…. 3 farklı doktora götürdüm kolik olduğunu söyledi birisi diğer ikisi normal Zamanla düzelcek dedi. Eşim polis 10 günün 5 gecesi evde olmuyor. Tek başıma baş edemiyorum. O bağırıyor ağlıyor ben ağlıyorum. Ona bakamıyor muyum demeye başladım. Birisi olmadan yanımda akşamları geçirmek çok zor. Emmiyor yatmıyor ne yaparsam yapayım sadece ağlıyor. Psikolojim bozuldu. Oğlum gözümün önünde her akşam çırpınıyo. Hiç böyle hayal etmemiştim. Yok mu bi çözümü akşam olsun istemiyorum. İnsanlar akşam evime gelsin istemiyorum oğlumun o halini görsün istemiyorum perişanlığımızı görsünler istemiyorum. Herkesten çok uzaklaştım. Kayınvalidem bu bebek ağlakçı çook mutsuz diyip duruyor. Yok mu çözüm ne kadar sürcek bu durum 😔