Storymoon elcn4139 biz ocak ayında olacağız aşılarda şişiyor benim oğlanın hiç şişmedi de normal bunlar atesi çıkabilir kontrol edin
anneyimben- elcn4139 benim oğlumda 2 gün önce aşı oldu 18ay. Şuan sağ bacağı şişmiş bende ne yapacagimi bilmiyorum sizinki gecti mi
Mommy-sibel anneyimben- ya aynı benim oğlumun da şuan bacağı şiş biraz. Dün aşı olduk. Ne zaman geçti şişlik?