Arkadaşlar kızım rsv virüsü atlattı yeni üç aylık iyileşti ama hala hırıltısı var burnunu temizliyorum ama sümük gelmiyor yine de hep hırıltısı var çok moralim bozuluyor bunu geçirecek bir şey yok mu ya geceleri özellikle daha artıyo gibi doktoru olabilir diyo