2 ay 2 günlük Bebeğim bir hafta önceye kadar iki saatte bir 90 ml anne sütü içen iştahlı bir bebekti. Biberonla besleniyoruz sağıyorum sütümü çünkü tutmadı bir turlu. Üç dört gündür iştahı çok azaldı ve sürekli öğürme hissi geliyor cocuga. Her 20 ml içtikten sonra ara gaz alıyorum geğiriyor ama biraz daha içtikten sonra tekrar istemiyor. Biraz fazla içse hepsini kusuyor. Dün 37.5 derece oldu ateşi. Ağrı Doğubeyazıt’ta öğretmen olarak görev yapıyorum ve doktora götürdüm dün suratımıza bakmadı nerdeyse ondan sizlere yazıyorum. Sizin tecrübelerinize başvurayım dedim. Biberon aşırı gaz yapıyor midesi rahatsız gibi geliyor bana. Kakası çişi normal. Ne olmus olabilir çok üzülüyorum 😔