Uygar_2210 Oğlum 14 aylık ve pıposu sureklı kızarıyor sleepy bez kullanıyordum molfıxe gectım ama o kırmızılık gecmıyor ıslak mendıl kullanmıyorum nasıl geçer neden olur anlayamadım yardımcı olabılır mısınız
MMommyy Uygar_2210 yedigi bir seyden olabilir pisik yapiyor bazi gidalar hergun yedigi bir sey olabilir sudocream mavi hametan bunlar iyi geliyordu bize
Elika00 Uygar_2210 kantaron sürün hergün yediği birşey olabilir arkadaşa katılıyorum ya da o bez de alerji yapıyordur gün içinde biraz Açık tutmaya çalışın hava alsın
Uygar_2210 Hergun hametan sürüyorum fito krem ıle her bez degısımımde acaba onlarda zarar verır mı bilemedim doğduğundan berı nerdeyse hıc düzelmedi 😔