Karauzumum canım biz normalde Sma kullanıyorum bebeğimde reflü olduğu için aptamil anti reflü mamasıyla karışım yapıp veriyorum aptamilin fiyatı uçmuş zaten ve bize1 hafta gitmiyor sadece mamayla besleniyor kızım 5 aylık sadece 1500 aylık aptamil smayla 2500 falan mama masrafımız var günah değilmi ya bu kadar zam bu kadar pahalılık yazık vallahi