Bebeğim 7 aylık. Alt dişinin ucu geldi. Berbat bir diş çıkarma süreci geçiriyoruz birçok şeyi denedim. Hiç fayda etmiyor. Tetagil, karanfil zeytinyağı jeli, calpol veriyorum yok yok hiçbiri etki etmiyor. Kehribar bileklik de var sıfır etki. Dentcoljel önerdi doktor kullanıp rahatlayan var mı? Dişi yüzünden meme reddi başladı meme ağzına girdiği an çok kötü ısırıyor emmiyor ısırıp ısırıp bırakıyor. Yine emsin diye dayanıyorum ısırmasına ama emmiyor sadece ısırıp bırakıyor koparacak. Aç kalıyor saatlerce. Bana acil çözüm lazım çok aç kalıyor yalnızca gece emiyor gündüz hiç emmiyor. Sürekli eki ağzında çığlık atıyor çocuk. Dişi böyle zor çıkıp da bir şey yapıp rahatlayan var mı ne önerirsiniz delirmek üzereyim