Selm bayanlar yaş 37 ve 18 sene sonra tüp bebekle 9 aylık birtane rabbim bağışlarsa oğlum var şimdi 2ci tedavime başlıycam ailemle aynı binadayım bana çok yardımcı oluyorlar yaşım geçmeden oğluma kardeş düşündük sizce yanlişmi yapiyorum ama zaten çalışma hayatını dondurdum hem 2si buyur hemde 2sene beklesem belki birdaha olmaya bilir diyceksinizki bekleyin kendiliğinden olur onuda düşündüm beklerken yaşımı iş hayatımı annemin varlığını da geçirmem istemiyorum cunki annem çok destek oluyor belki 2 sene beklesem annem gözü almaz yardim etmeye tabiki ona güveniyorum onlar olmasa olmaz benim hayatimda