hellomom
Merhaba sevgili anneler,
8 aylık Kızım doğduğundan beri gece uykuları çok güzeldi. Yeni doğduğu zamanlarda bile ben uyandırmadıkça uyanmazdı. Ama gündüz uykuları hiç yok gibiydi. 3,5 aylıkken odasını ayırdık ve yatır kaldır yöntemiyle yatağına alıştırmaya çalıştık. Uykuya geçişimiz hep zor olsada geceleri güzel uyurdu 1 kez uyanır çok nadir iki kez uyanırdı. Alt dişleri çıkarken bile öyle zırt pırt uyandığını bilmem. Ama ne olduysa 15 gündür 2 saatte uyanıyor. Uykuya geçişi zaten eskisinden daha da zor. Kucağımda bile durmuyor. Gündüz hele hiç uyutamıyırum, kavga kuyamet uyuyor. Diş çıkarıyor diye bekliyorum ama diş de yok ortada. Dönemsel birşey mi yoksa tamamen düZenimiz bozuldu mu bilemiyorum. Başına bu aylarda böyle bişey gelen var mı?