Kızlar günaydın cumartesı gunu kan verdıgımde 27 dı betam pazartesı tekrar verdim 42 cıktı az yukselmıstı daha sonra dunde verdım kan şimdi sonucum cıkmıs 113 nasıl sızce bu sefer yükselme iyi olmuş sankı 42 cıkan sonucla şimdiki sonucu aynı yerde aynı saatlerde verdım ilk verdıgım farklı yerdeydi