nibado 2 aylık bebeğim 3-4 gündür hiçbir şekilde beşiğinde uyumuyor sürekli göğsümde uyumak istiyor. Göğsümde uyutup iyice daldığında bile yatağa koyar koymaz uyanıyor. 8. hafta atağından olabilir mi ? Geçici mi bu durum aynı şeyi yaşayanlar var mı??
Mihriiii nibado 4. Aya kadar hep yatağında uyuyan bebeğim 4. Ay atağıyla yatağında uyumayı bıraktı 🥲 Ben atağın geçmesini bekliyorum sonrasında tekrar düzene koyucam inşallah. Şuan zorlamak sadece bebeği ağlatmaktan ve inatlaşmaktan başka işe yaramıyor
Arsima19 nibado kendimi gördüm okuyunca doğdu doğalı asla uyuyunca bi yerden beşiğine koyamadım 40 gün beşiğe alışsın diye salladık ama nafile . O gün bü gündür koynum da uyuyor 😅 uyutup yanından ayrılıyorum
Hilalanr Canım bizde de aynısı oldu. Geçici bir süreç. Demekki şu sıralar kucakta güvenle uyumaya ihtiyacı var. Biz gündüz hep kucağımızda uyuttuk. Gece yatağında yatırdık. Yaklaşık 20-25 gün sonra gündüz de yatağında uyumaya geri döndü
elifinannesi12 Benim de bebeğim 2 aylık geceleri yatağında uyuyor ama gündüzleri hep kucakta uyumak istiyor bir yere yatırdığımda anında uyanıyor umarım düzelir