Merhaba 8. Ayimizdayiz. Sabahları her şeyi karıştırıp veriyorum normalde. Bir kere pankek ve bugün de omlet denedim muzu küçük küçük dilimleyip üstüne tahin pekmez yaptım. Yedi biraz istedi de ama bir zaman sonra kapattı ağzını yemek istemedi. Doydu mu yoksa katı şekilde yemek mi istemedi anlayamıyorum. Doydu mu şimdi? Kendisi istemiyorsa doymuş mudur? Yoksa katı olmasından mı huylandi acaba