Masal05 yani bişeyler okuyup rahatlatmayı deneyin ama büyük ihtimal gazı vardır veya karnı actır hemen korkutmayın kendinizi benim bebegimde öyleydi aynı gün doğmuslar ikiside. Kabızlık vardı ondan yırtıyordu ortalıgı şimdi çok şükür geçti rahatladı kendinizi korkutmayın sakin sakin yaklasın neresi agrıyor olabilir diye kontrol edil belki uyumak istemiyor bile olabilir oyun ıynayın biraz