Duygu93 Kızlar merhaba bebeğim 1.5 aylık öksürüyor doktor hızlı nefes alma ve beslenme olmazsa getir dedi burun temizliyoruz sürekli ama tıkalı hala. Nebulizatörü nasıl kullanmam lazım içine serum fizyolojik nekadar sıkcam kac saatte bir tutmam lazım .
ozgulgdr Duygu93 merhaba çok geçmiş olsun. Biz 1 cc serum fizyolojik be yarım Ventol kullanıyoruz doktorumuz bu değilde söyledi.