SukranUras Selam anneler. Oğlum 19 aylık. 88 cm 13 kilo. Daha önce külot bez kullanmadım. Ama artık altını bağlatmıyo tepinip duruyo. Külot bezi denemek istiyorum. Şu an prima 5 kullanıyoruz tam gibi ama küçük de gibi. 6 da kullandığımız oluyo o da tam gibi ama büyük de gibi 🤷🏻♀️ beden bilginiz var mı kaç numara denemeliyim
Ayseonrbrn SukranUras biz daha üç aylığız ve kilot bez kullanıyorum çok rahat en azından acaba bezi sıkı bağladımmı derdi yok
SukranUras Acemianne1 öyle mi diyosun 🤔 ama benim bebe boyu bi nebze uzun olduğu için tombik bi bebek değil
Acemianne1 SukranUras Vallahi Canım Kullanıcı adımı da görüyorsun Acemi Anne 😅🥰Benim oğlum 7 buçuk aylık en son 9 kiloydu boyuda 72cm o’da öyle aman aman kilolu değil Molfix’in 4 Numarasını Kullanıyorum gayette memnunum