Fatma11 normal bunlar ya benimde ilk çocugum ama yani diğer kelimeleri söyleyip 2 3 şeyde kısaltıyorsa ne gibi sorun olabilir ki 🤔 benim kızım 19 aylık sizin gibi bugün bana kaka geldi dedi bende öylesine dedi sandım bir baktım şimdi meğersem gerçekten çocuk demiş bana a şok oldum ve çok mutlu oldum tabi annem bana bir daha gelirse yine söyle taam mı dedim ağzıyla lımlım yaptı 😅 tamam diyor yani bunu ilk defa kullanacak ya benim ağzımı taklit etti sondaki mmleri bu şekilde yorumladı 😅 bütün çocuklar arabaya aba diyor benimkide dahil 🤗 sağlıkla büyüsün