Hrnozge 3.5 aylık. Benim oğlum da rahatsızlandı bugün 6. gün .. İlk 3 gün dediğiniz gibiydi, tepkisiz ve mutsuz .. Dışarısını izliyordu mahsun mahsun, yüzümüze bile bakmıyordu. Şuan çok iyi düzeldi keyfi meğerse hali yokmuş halsiz düşmüş ondanmış. 😥 Toparlayınca düzelir inşallah sizinkide. Geçmiş olsun 🙏🏼