Mastiti atlatan varsa tavsiyelerine ihtiyacım var, sağım yapıyorum lahanalar işte ne bileyim internette okuduğum şeyleri deniyorum ama cidden bu kesin çözüm dediğiniz bişey var mı? Sütüm mu yağlı kanallarim mi dar anlamadım gitti sürekli bosaltsam da hemen dolup tikaniyor. En son lestinin kullanmayi denicem artık o da sütun yağını azaltiyormus bebeğim daha bir buçuk aylık gelişimi için iyi olmaz diye düşünüyorum.