Kızlar bugün bebeğimle dışarı çıkmıştık. Eve döndüğümüzde uyku düzeninin değiştiğini fark ettim. Normalde gündüzleri max 1 saat geceleri de 3 saat uyurdu. Bugün gündüz uykusu 2 saat gece ise 4 saat oldu. Ayrıca gece çok terlediğini fark ettim eskiye kıyasla. Ateşi yok, keyfi yerinde yani eskisi gibi ama aklıma hasta mı ettim acaba çocuğu diye takıldı? Hasta olup olmadığını nasıl anlarım?