Selam kızlar 10 aylık bebişleriniz ne durumda ?Koltuğa tutunup yan yan gidiyor ama sürekli bunu yapayım havasında değil sanırım geç yürüyecek yürüme hevesi yok pek. 6 buçuk aylıktan beri emekliyor. Herkes çok hareketli neden hala yürümüyor şuan sürekli yan yan gitmesi gerekiyor koltuğa tutunup diyor . Öyle olunca bi mi anormaliz siz ne durumdasınız merak ettim. Bir de sanırım ben çok kısıtlıyorum düşecek diye sürekli elim üzerinde 9 ay 28 günlük bu arada