Bebeğim 2.5 aylık. Bu zamana kadar geceleri kalkardı emip geri yatardı, sallamazdım asla. Şimdi hem daha sık uyanıyor hemde uyumuyor geri. Sürekli ıkınıyor gaz çıkarsa bie zorlanıyor uyumakta. Sürekli huy değişecek mi, zamanla yine esk haline döner mi acaba