Bebeğim 13 aylık. Gece kaçta yatarsa yatsın, gün içinde kaç uyku yaparsa yapsın her gece dörtte uyanıp yediye kadar uyumuyor. İlk geceler uyutmak için çaba sarf ediyordum. Uykuya döndürmek için saatlerce mücadele veriyordum. Artık ona da gücüm yok ışığı açıp oynaması için bırakıyorum onu da istemiyor. Uykusu var emziriyorum pışpışlıyorum elimi çektiğim an uyanıyor. Sabah yedide uyuyor. O kadar bitkinim ki…