arkadaşlar merhaba bebeğim 34 günlük gözünde sürekli çapaklanma oluyor doktor normal dedi ama sürekli kaynatılmış su ile mendille banıp siliyorum yoksa çapak yapılmış oluyor ve gözünü açamıyor aynı sorunu yaşayan varsa deneyimlerini paylaşabilir mi lütfen be sürekli silmek zorunda kaldığından gözünün kenarı kızardı çok üzülüyorum