Burcuercinnn Merhabalar bebeğim 8 aylık iki gündür hafif ateşle başlayan hastalık bugün el ayak ve ağız çevresinde kızarıklar oluştu doktora gittim şurup ve vitamin verdi.Bu hastalığı geçiren tecrübeli anneler kaşıntı ve kızarıklar için bir şey yapılabilir mi? Bilgilendirirse sevinirim. Pamukçum için karbonat iyi geliyordu acaba buna da faydası olur mu ki? Özellikle dil üzerindeki kızarıklıklar için 😔
Burcuercinnn Burcuercinnn karbonatlı sulu bezle silsem falan iyi gelir mi? Bilenler fikir verebilir mi?