Ateşi 38in üzerine çıkmadığı sürece calpol vermiyorum. Kaldı ki uyusun diye hiçbir şeyi yokken vermek çok yanlış. Ateşi yokken verilirse vücut ısısını düşürür bu da tehlikeli bir durum. Bir arkadaşım yaşadı benzerini, huzursuzken iyi uyusun diye vermiş gece de tesadüf eseri bi bakmıyor çocuğun vücudu buz gibi. Ateşini ölçüyor 35lere düşmüş. Battaniye ile sara sara ancak ısıtmış kendine getirmiş.
Velhasıl, ilaç kullanmak (gerekmediği sürece) iyi bir şey değil. Hafif ateşi olduğunda ılık bi dul aldırıp kıyafetlerini inceltmek, koltuk altına filan ıslak bez koymak yeterli olur. 38in üzerine çıkarsa ya da bebeğin cidden çok ağrısı var ve ağlıyorsa o zaman günde 4 kereye kader verilebilir.