4 yaşında oğlum var asla kendini koruyamaz biri gelse ona naparsa yapsın müdahale etmez.bize gelir anlatır ama donar kalır ona vuran itikleyen bir çocuk olduğunda. Okul çağı gelmek üzere seneye anaokulu sonra ilkokul derken cok evham yapıyorum.ya bişey olursa kendini koruyamaz sdece cocuklar değil herhangi bir tehlikeden.onu kapıdan bırakıp dönemem gibi düşünüyorum gözümün görmesi gerekli buda mümkün değil cok korkuyorum.böyle olup atlatan var mı?kötü düşünüp kötüyü çekmekte istemiyorum.