Merhabalar oğlum 1 buçuk yaşına kadar çok sakin bir bebekti daha sonra hırçın sürekli huzursuz ve geceleri uyumamaya başladı sabahlara kadar ağlayıp durmuyor sürekli öfke problemi yaşıyoruz ne yapmam gerekiyor normal çocuk doktoruna gittim ama başka biyere gitmem gerekiyormu bilmiyorum tecrübeli anneler yorumlarınızı bekliyorum