Mrvrdgntnc Her gece çişinin taşmasından yıldım. Her sabah istisnasız üzerini değiştiriyorum baazen gece yarısı değiştiriyorum bu gece olduğu gibi. neden olabilir ne yapmam lazım bilen varsa yazabilir mi. 4 numara kullanıyorum gündüz. Gece 5 numara takıyorum yine taşıyor. Ben yatmadan değiştiriyorum ama o zaman çok az yapmış oluyor.
Emily37 Mrvrdgntnc canım oğlum küçükken herşeyi denememe rağmen prima dışındaki tüm bezlerde taşma oluyordu hem çiş hemde büyük tuvaleti.primaya geçince rahatlamıştım.şimdi kızım var bunda da tam tersi primada taşma oldu slepyy kullanıyorum hiç sorun yaşamadım çok şükür.
Daylin1 Mrvrdgntnc kesinlikle normal bez kullanın gece kilot bezden kaynakli ve molfiks kullanın,bnde sizin bezden kullanıyordum aynı sıkıntıyı yasadm ,molfiksten yana hiç olmadı kesnlkle tavsiye ederm ve citcitlar üst üste biniyorsa eğer kendi bedenidir :)
Mrvrdgntnc ysfmommm sleepy ve baby turco kullanıyorum. Aşırı dolu oluyor bezi sabah ama çok dolu olmadığında da taşma oluyor.
baykuskiz_ Mrvrdgntnc kulot bez cirtli bez gibi iyi tutmuyor gece cirtli bez kullanin isterseniz. Molfix kullaniyorum tavsiye ederim
Tosbikanasi Mrvrdgntnc Bu benim oğlum artık geceleri kalkıp kontrol ediyorum taşmış mi diye soğuk olur hemen değişelim diye. Molfix kullanıyorum bende ama yüz üstü yatmadan kaynaklanıyor benim oğlum çok hareketli uyur gece yüz üstü yatınca bezi ister istemez aşağı katlanıyor ve çişi çıkıyor maalesef 🤦♀️
Raziye_33 Kendi mi gördüm bir an aynı dert bizdede var oğlum 26 aylık bazen gece bazen sabah kalktığında baştan aşağı üstünü değiştirmek zorunda kalıyorum. Ne yapacağım ben de bilmiyorum
Mrvrdgntnc Raziye_33 😞 erkek bebek diye mi diyorum yüz üstü yattığı için mi. Çok mu süt içiyor nedenini bilsem 🤦🏻♀️ her sabah komple soyup üst değiştiriyorum ve uyku tulumunu yıka kaloriferde kurut. Benim bebeğim de 11 aylık
kasabitimom Mrvrdgntnc hayır yüz üstü uyuduğu için olamaz çünkü biz sırt üstü uyuyoruz yinede s o n 1 haftadir çiş ve kaka taşıyor sleepy natural kullanıyoruz bence bezin emiciligi ile alakalı max 3 saatte bir değiştiriyorum yoksa hüsran..diğer oğlumda prima kullanmıştım Bi kez tastgini hatırlamam uzun süre altinda kalsada..
Yusufum0633 Canım kesinlikle bezle alakalı hemde kilot bezden oluyor ben Türkiyeye geldim izne ve sleepy kullandım kilot bez be her gece üstü ıslandı bebeğimin kaç tane zıbın attım kaka çiş hep bulaştığı için yaşadığım yere geldim pampers kullanıyorum burda Türkiye modeli prima oluyor ve sabaha kadar hiç geçmiyor ve süper emici 👍🏻 Ama Türkiyedede prima ateş pahası olmuş çok pahalı gerçekten
Deletedmom_72 Prima pampers külot bez kullanın veya prima gece bezi.asla tasma yapmıyor neler çektim her sabah üstü başı ıslak uyanıyordu yavrum
Deletedmom_48 @Mrvrdgntnc gece bezini değişiyormusunuz?bnde babybturco kullanıyorum çok memnunum akşam 7gibi değiştiğim bezi bide gece 1-2gibi değişince sabahta 6da uyanınca değişiyorum hiç taşma yapmıyor bikaç kere çok hstaydım gece değişememiştim yorgunluktan ozman taşma yapmıştı aynı bez 9-10saat kalınca
Meteee Mrvrdgntnc bizdede aynısı oldu bez küçük geliyor olabilir yada bezin markasını değiştir ben öyle yaptım çok şükür daha tasmiyor bende bıkmistim her sabah üst degistirmekten