Dunyambaris bir de ek olarak sut arttirmak icin soyle bi tavsiye verebilirim, bestlak damla kullanip da memnun olan cok sayida anne var, hatta “ben kullandim bende ise yaramadi ” diye bir yoruma hic rastlamadim, bir de tesadufen ESL CİCİM ANNE ÇAYI ni buldum onda da olumsuz yorum neredeyse yoktu diyebilirim, damla ve bu cayi beraber kullaninca daha da etkili oluyor, ayriyeten yulaf ezmesi cok guzel sut yapiyor ben sade tuketemedim o yuzden 3 kasik yogurda 1 bucuk avuc ince ogutulmus yulaf ezmesi bazen icine recel dokuyorum bazen seker atiyorum karistirip yiyorum her iki emzirmede bir mutlaka yiyorum, bunlarin yani sira kesinlikle bol su ve her emzirme sonrasi sagmak, sagim yaptikca tikali kanallar aciliyor ben sut kalmasa bile gogsumde mutlaka 2 dakika sagiyorum, ilk baslarda hepsini yapmakta cok zorlandim, arada atladigim falan oldu, artik hepsini tezgahin uzerine koydum gozumun onundeler unutmam mumkun olmuyor gercekten cok ise yarıyor denemenizi tavsiye ederim, bulgur da evet cok guzel sut yapiyor ama cok da guzel gaz da yapiyor, ben iki kasik bile yesem o gun bebegimi zabdedemiyorum, bir de sabah kalkinca ve aksam yatmadan once 1 su bardagi kefir icmenizi tavsiye ederim rahatlatiyor bebegi