İyi geceler kızlar yaklaşık 5 gün önce bir site üzerinden çorap paketleme işine başvurmuştum.Sozde işkur uzerinden di.Aradilar bir ücret yatırmıyorsunuz,kargo parası falan hep bizden 900 adet yolluycaz 900lira kazanicaksiniz,daha sonra sayıyı yukseltebilirsiniz dediler tamam dedim.Papara ile çalışıyoruz dediler size hesap açıcaz personel hesabı dediler.Bende ben açabilirim onu dedim yok hayır beraber yapıcaz dediler.Uygulamayi indirdim giriş yap kısmına kendi dedikleri numarayi yazdirdilar.Uygulama kimliğimin resmini istiyor. Onu çektirdiler ha bide beyfendi diyor ki kameranızı silin net olsun onuda yaptım saf gibi kimlik ön yüz arka yüz çektim hep.Sonra adam dedi ki şimdi sizin resminizi istiycek saçınızı kulaklarınızın arkasına alın gözlüğünüz falan varsa çıkarın,Çıkan kameraya bakın onu da yaptım 🤦Ama e postaya bildirim geliyor baska e postaya.Kayit parası varmış onu ben size aticam size gelen parayi bu hesaba atın dediler bir IBAN yolladılar onuda yaptim.Ama bana suanki kullanmış olduğunuz bankaya borcunuz varmi vs.Herneyse işlem bitti ben tüm bilgimi verdim bana dediler sen iki adımı yanlış yaptın uygulamayı kaldi da yarın seni papara ariycak o zamana kadar indirme yoksa yolladigimiz para da yanar.Uygulamayi sildigime dair da ekran görüntüsü istediler.Banka sizi yarın ariycak işlemi yapan siz miydiniz diye konuşun bankayla size yarın geri dönücez dediler engeli bastilar. Telefonları kapalı.Karakola gittim kimligim ellerinde diye polis diyorki şuan ortada bir suç yok araştır birşey olduğunda gel🤦🤦🤦Tamam diyorum o zaman bir kağıt verin ben yazayım şu tarihte kimliğim 3.kisilerin elinde diyim ona da yok dediler . İlla birşey olmasını mı bekliyim 😔Napmam lazim başka bilginiz varmı