Sennurrr Kızlar çocuk olduktan sonra almaya karar verdim. Zamanla yarışıyoruz malum. Üç kişiyiz hangi marka almalı ve kaç lt almalı sizce? Neler pişiriyorsunuz memnun musunuz biraz pahalı ama değer mi?
dunyaharikasi Sennurrr Philips xxl kullanıyorum dünya varmış dedim zaten Philips tarif veriyor bende yavaş yavaş denemeye başladım gerekli iç malzemelerini alırsam sulu yemek ve şiş de deneyeceğim alın aldırın büyük kolaylık gerçekten