Yesillimon Allah aşkına 2 dakika da bir bot reklamı çıkıyor süre doluyor kapatıyorum ekran kararip uygulama hata verdi diyip kapanıyor bu nasıl reklam yaw
Jelibonsmom Yesillimon Reklamlar 10-15 dk arayla çıkıyorsa normal bir görüntüleme sağlıyorsunuz. 1-2 dk arayla çıkıyorsa hata vardır. ‘23:25 reklam’ 23:26 reklam’ şeklinde saati görebileceğimiz ekran görüntülerini biz@mutluanneleriz.com adresine iletebilirsiniz.
Hkshkshsk Yesillimon kız seninki bı bot benimki iş bankasi kim kredi cekicek 😂😂😂 cidden bunu yazarken bile yemek sepeti çıktı gece gece aciktiriyorlar
Yesillimon Kustuyu95 bende öyle yapayim bari uygulamaya da alıştım google den girince baska bir uygulama gibi geliyor 😀
Yesillimon Jelibonsmom 10 15 dakika da çıkan basim üstüne 2 dakika da bir çıkıyor valla maille ugrasamicam googleden girdim 😁
Yesillimon Hkshkshsk En çokta tam bişey yaziyorsun pat reklam çıkıyor insanda ne yazma hevesi ne forma girme hevesi kalıyor 😀
Bertugnunannesi Yesillimon dün emzirirken bi bakım dedim bi yandan oglum uyuyakaldı yemeksepeti bi cıktı cocugun aklı çıkıyordu valla telefonu fırlatıp atasım geldi