Angel00 evet emin oldugum için emin konuştum 😊
Çünkü 25 yaş altındaki kişilerin öncelikle eğitimlerini tamamlayıp bir iş hayatina atılmaları kendilerini geliştirmeleri gerektiğini düşünüyorum. Eşinin hatasını mecburiyetten kabul eden okadar çok kişi görüyoruz ki hatta burada çok posta denk geldim gidecek yerim yok mecburum diyen. Öncelikle kişinin kendisini kurtarması gerekir meslek edinmesi kendi ayakları üzerinde durmasi gerekir. Böylelikle bebeğine de yeterli olabilir. Kimseye muhtaç olmaz. Herhangi bir sorun yaşadığı zaman gidecek kapı aramaz.