busrasimay___ 5 ay diş çıkarır ama “4.ayda damak sertleşir,sinirlenir,salya akıntısı artar.”Herkes D vitamini kullanıyor zaten sağlık ocakları veriyor.
Diş çıkarma ishal yapar.
Anne sütü alan bebeklerde kabız olabilir ve 5-6 gün yapmaması normaldir.
Siz zeytin yağı için anne sütünüzden geçer.
Çok fazla uyarıcı bir şey yapmamak gerekir bağırsaklar tembelleşir.
Karnı şiş mi?
Doktor röntgen ister bağırsakların da eğer tıkanma varsa ve yapamıyorsa kabızlıktan lavman verir.
Badem yağı verilmez bebeğe.
Ilık duş aldırın,karnını zeytin yağı ile ovun.
Sizden besleniyorsa sizin yedikleriniz ona etki ediyor biraz lifli yeşil gıdalar tüketin,kayısı,ceviz,zeytinyağı için.
Makat çatlağı da olabilir zorlanmadan kaynaklı.