sweetangell Arkadaşlar Merhaba bebeğimin ismini çevremdekiler düzgün söylemiyor ismi miran , miroş diyorlar ve aşırı gıcık oluyorum güya seviyorlar ama bu böyle giderse etiket olarak kalacak . Nasıl uyarabilirim acaba 🤔
Beraninannesii sweetangell Direkt “ÇAT” diye miroş değil “MİRAN !” Diyin bence alınan alınsın darılan darılsın.
Moana sweetangell kimse sizi takmıyor canım nasıl söylemek isterlerse öyle devam ediyorlar. Denendi onaylandı. Sadece kavga ederek durdurabilisin. Bu da denendi onaylandı 🤣
-Beliss sweetangell benm kizimin 2 ismi var Belis eylul baktim herkes eylul diyor çat die ya 2isimle seslenin yada Belis diyin dedim cunku belis die seslenijce bakmiyor eylule alisincada belis zor olcak
Linaamom sweetangell uyarsan da bence aynı devam eder onun için kendini sıkma bence bnde kızıma linoş diyorum 😅farklı isim söyleyen bile var gülüp geçiyorum daha çok gıcık olsunlar 😂
sweetangell Beraninannesii özellikle eşimin ailesi çok söylüyor her aradıklarında bu şekilde sesleniyorlar artık uyarmam lazım
Hasretela sweetangell Benım kızımın adı da elâ ama eloşkuş diye seviyorlar bence takmayın ne olablllr kı
aslihanbsbg Benim kızımın adı zeynep herkes zeynoş diyo takmıyorum taksam nolcak hangi birini susturcam daha adını soruyolar zeynep diyorum zeynooşşş diye sevmeye başlıyolar 😂 bence boşver çok takılma