Ben anlamıyorum ya gaz yapıcı şeyler yemesem bile bebeğim gaz sancısından kıvranıyor 5 dk emiyor sancı tutuyor cıkarıyorum yine emziriyorum yine aynı.. sancıdan doğru düzgün beslenemiyor bile rezene içerim sürekli iyi gelsin diye ama fayda etmiyor ya 2 aylık bebeğim eskiden bi 15 dk dururdu yutkunma seslerinden anlardım bol bol içtiğini şimdi 5 dk zor duruyor memede 😰 doydugundan şüphe ediyorum artık ya .. sütüm yaramıyor mu acaba? Cünkü bi ara mama vermek zorunda kaldım ve hiç sancısı yoktu ama anne sütüne gelince sürekli sancı….