Kubraok Emzirme hormaniniz baskınsa olmamanız normal.Benim lohusa kanamam 1 aylıkken bitmişti.Tekrardan adet olmam 14.5 ayı buldu.kizim 1 yaşını gecince doktoruma danıştım emzirme hormonum baskın geldiği için olmadığımı normal söylemişti.
Kubraok Ipkann adet olmuyorsaniz ve sürekli emziriyorsanız o süreç içerisinde hamile kalmaniz çok zorlaşıyor.Yumurtlama olmadığı için dollenmede olmuyor.Ben 14 ay boyunca hiç korunmadim.Tabi bu kişiden kişiye de değişebilir hamile kalan vardır yanlış bir bilgi de vermiş olmayım size😐