Gulbahar36 benim bebeğimde de doğduğundan beri var sadece dilinde çok az , doktorum çok önemli derecede olmadığını söyledi. Açıkçası karbonat bir kaç gün denedim geçmeyince bıraktım ilaçta kullanmak istemiyorum, Şuan emmesşn de sıkıntı görmediğim için bıraktım herşeyi kendi haline.