arascinar3475 Arkdaslar merhaba . 8 aylik oglum var 4 ayliktan beri hem d vitamini hem kan ilaci kullanmama ragmen kan degerlerimiz dusuk cikti . Bebeklerinize pekmez vermeye ne zaman basladiniz . Birde ben kocaeli cayirovdayim ORGANİK EL YAPİMİ PEKMEZ ariyorum ogluma belki bana yardmci olabilecek biri cikar 🥰
lceLady arascinar3475 pekmezde verin tabi ama pek işe yaramaz. Ek gıdaya baslamıstır muhtemelen. 8 aylık bebege ınternetten bakın hangi besinler kan yapıyorsa o sekilde verin derim. Yemedigi şeyler varsa gerekirse corba haline getirip yedirebilirsiniz o dönem balıgın corbasıno yapıyordum mesela
Mavis34 arascinar3475 7 aylıkken pekmeze başladım.sidefer damla kullanıyordum ona rağmen ferittin 8 cıktı hemotoloji doktoru her damla her çocuğa yaramıyor dedi ferrum sanol A geçtik 3 ay tedaviyle toparladı değerleri. Ev yapımı pekmez kullanma çok kaynatildigi için içinde bir madde ürüyormuş oda zararıymış faydası kalmıyormuş. Ben koska veya hünnap keçiboynuzu özü veriyorum her sabah kahvaltısında ekliyorum. Birde hergun bir parça kuzu kıyma ekle yemeklerine mutlaka. Kan yapan diğer besinlerden de vermeye calis
Sinemisssss Tam da bu yüzden post açtım 23 aylık kızım ferritin 29.5 cıktı ama burda okuduklarıma göre pekmez pek işe yaramıyor daha cok kırmızı et, yeşil sebzeler, ciğer gibi besinler etkili sizin değer kaç çıktı
arascinar3475 lceLady asiri asiri yemek seciyor ayni babasi tarhana corbasi bile icmiyor . Et tavuk delisi kendisi babasi tavuk yiyo banada ver diye agliyo 😁😁😁
Noriye Mavis34 Bende kuzu kiyma katiyorum lakin adam yagli cekmis yani hepsi yag degil ama yagsiz kuzu eti olmasi lazim demi acaba zarar ettimi
Mavis34 arascinar3475 al bence simdin13 aylık oldu artık süt pekmezi veriyorum ben ama en faydalı keciboynuzuymus benimki artik onu sevmiyor
Mavis34 arascinar3475 içerse sabah 1 tatlı kaşığı verirsin içmezse biraz ılık suya veya kahvaltısında meyve puresine karistirabilirsin. Ben sulandirip biz çay kahve içerken ona buda senin cayın diye veriyorum içiyor yavrum :)
Mavis34 Noriye tanıdık kasaptan alıyorum tamamen yağsız olmaz kuzu kıyma dedi bebek için çok yağ olmasın diyorum alırken. Sıkıntı olmaz bence yağda lezzet veriyor kiymaya sonuçta