2 yıl araştırıldıktan sonra ibs olduğumu öğrenmiştim. Bende ki gaz sancısı ve ishal seyrinde ilerliyordu. Normal zamanda ishal olduğumuzda bile vücut aşırı yorgun düşüyor halsiz oluyor düşünün 3 yıl boyunca sadece ishaldim kabus gibiydi. İlaç tedavisine başlamıştım ama işe yaramadı.kendimce su diyeti yapıyordum. Şu sıralar çok rövanşta olan bir diyet ve ben bunu kendi kendime buldum aslında birazcık çaresizlikten. Aç kalmayacak kadar temel beslenip fazlasıyla su içmek beni inanılmaz rahatlatıyordu.aslında Tek çaresi stresten uzak durmak ama hangimizin hayatı stressiz ki ? Gebe kaldıktan sonra hormonlardan dolayı düzeldi sanırım ve bebeğim olduktan sonra daha mutlu bir hayatım oldu bi nebzede olsa daha rahatım 🫠 allah yardımcınız olsun 🤲