Merhaba kızlar eşimin babasından kalma dairesi var 2 tane babası vefat etti 3 kardeşi bi annesi var baba öldükten sonra daireler öylece kaldı kimseye pay edilmedi yani şimdi şöyleki eşim veraset almak istiyor noterden ama tek başına gidip alabilirmi yoksa büyün hak sahiplerine mi ihtiyaç vardır veraset çıkarmak için bilgisi olan varsa yardımcı olursa çok sevinirim