[silindi] Ben de bir regl olsam da şu şişlik hissi gitse diye bakıyorum 😂 doğumda benim bir yumurtalığım kistten dolayı alındı. Bilmiyorum ilgisi var mıdır ama benim vücudum şu an yarı kapasite çalışıyor yumurta üretmek anlamında. Acaba onda da mi hala olmadım diyorum. 2 ay önce kontrole gittim doktora, yakında da olacak gibi görünmüyorsun dedi. 1 seneye kadar olmamak normalmiş