Alpimom1 merak ettiğim için soruyorum dönmeye başlayınca kundağın bırakılması gerekiyor diye biliyorum. 6 aylık zaten baya ilerlemiş bir çocuk, kollarını da bilinçli hareket ettirdiğinden moro refleksi geçmiştir diye düşünüyordum(4.ayda geçer dedi doktorumuz) geçmedi mi daha. Benim kızımda 3 aylık olacak bu hafta. Doğduğundan beri kundak yaptırmadı, kollarından dolayıda uyanıyor sürekli. 4. Ayı sabırla bekliyordum😞