Fridagul Boynunun altında pişik oldu bebeğimin sudocrem sürdüm ama devamlılığını sağlayamiyorum çünkü boynunu kaldırmama izin vermiyor bu durumu yaşayan var mı
Mrcannesi Fridagul benimkindede oluyor ılık suyla yıkıyorum başka birşey yapmıyorum şuan geçiyor tekrar ediyor sıcaktan oluyor yazık
aselsua Fridagul ben elime çok almadan bepanthol pişik kremi sürüyordum orayı bişeyle temizleyip sabah akşam geçiyordu Çok pişince soyuluyor ve kanıyor tek bi kere yaşadım o zaman da bilmiyordum şimdi 7 aylık başka hiç pişik derdimiz olmadı 😇
Gizemlibirisi Ilık suyla silik kurulayın.birde Boyun altına temiz bir bez koyun temas etmesin birbirine.kizmda çok olurdu.oyle çözüm bulmuştuk.
Htc4504 Sırt üstü dişlerinize yatırın kafasi hafif aşağı şekilde olsun daha sonra ıslak pamukla silin yumuşak penye bir bez olur yemeni (tülbent) olur boynunun altina koyun ki temes etmesin sonra geçiyor insaAllah sizinde geçer