KKMKYK
Bebeğiniz 2 aylık oldu artık değil mi o yüzden iki üç saatte bir beslemenize gerek yok gece o uyanınca emzirebilirsiniz ha şöyle 4,5-5 saat arasını geçmesin çünkü gece salgılanan süt biraz daha yağlı oluyor ve aynı memeyi 3 defa vermeseniz bile gece aynı memeyi iki defa emzirebilirsiniz.