Deletedmom_58 park besiigmiz var ama burda anı oldu mecbur kalmak zorunda kaldım yağmur şiddetli yağıyor gidemedim 😭 pusette de uyya kalınca uyusa mi acaba diye düşündüm ama bir yandan da içim rahat etmedi tabi
Yaa ne güzel 🥰çok nadir isimlerden ben çok tepki alıyorum sizde de varmı tepki gösteren ler😅