Bebegimben Bebeegimin sırt ve karın bölgesi kizarmis sürk olmus gib ağız cevreside kıpkırmızı oldu bacak ve popoda bişi yok nasıl geçer doktora goturmelimiyim pişik kiremi sürdüm gecdi tekrar yeniledi anne sütüyle besleniyor bebeğim 3aylik
busrasimay___ Bebegimben bence direk doktora gitmelisiniz. Yani burada ki yanıtlar size çözüm yolu bulamayabilir.
muratnannsi Noname21 bir ara benm bebgmde olurdu benek benek ucu beyaz .emzirdigim donem cok merak ediyorum neden oluyordu acaba
Bebegimben Noname21 isilik deriz ya hani onun gibi evde sıcak değil okadar badaniye sarıp sarmalayip yatıriyorum bide elinj çok emiyor ondandmi ağız kenarı yüzünde bişi yok dudak çene kenarı bugün oldu doktora goturucem yine böyle olan varmı merak ettim
Bebegimben arascinar3475 isilik gibi kabarcık şeklinde değil bugün oldu başına gelen varmı böyle bişi
Noname21 muratnannsi el ayak hastalığında o şekilde oluypr aöa tek sebebi bu değildir elbette Kırmızı bebekse üzerine bastırınca sönüyor ise gıda alerjilerinde oluyor genelde yendiği birşey dokunuyor yani
muratnannsi Noname21 soyle olurdu. Emerdi bazen bir ya da iki tane dedig8nz sekilde cikardi bir saat içinde geçerdi. Sanrm alerji el ayak hastalığı olsa ates vs yapmaz mıydı
Noname21 Bebegimben ıslak kaldığı için olabilir o zaman Ciddi birşey olduğunu sanmıyorum ben ama geçmiş olsun
Noname21 muratnannsi el ayak hastalığı olsa öyle hemen geçmezdi merak etmeyin Çocuklarda çok oluyor bu tarz şeyler benim kızıma metal kaşık değse ağız kenarları kabarır dı